dilluns, 29 d’agost del 2011

Parets Fisterra 29/8/11



He sortit aquest matí de Sarria , en Jou no m' acompanyat els primers quilometres segurament s' ha llevat tard o estava emboirat, fresca, i pujada... els que hem varen dir que a Sarria s' acabava la pujada , ja els espero.... 1800 metres positius 128 km i al final soc a Santiago... no us explicaré el que he sentit al arribar (solament ho sabem i ho compartim en Jou i jo), el camí és tortuós , pujades i baixades i mes pujades i mes baixades.... Santiago es molt xulo, he llogat un pisset d' un avi que he conegut i me la deixat a un preu econòmic 15 puñales el pis tot per mi amb garatge... un "luju" , el que més m' ha costat és trobar un ciber on fe la crònica i enviar la foto , be el mòbil finalment a mort...sniff, Demà Finisterre tinc 90 kilòmetres segons m' han dit, o sigui que hem quedaré a dormir allà i l' endemà tornaré.
Ja noto que vaig just... ja no recupero com abans i els desarrollos s' en fan cada vegada més durs...estic cansat, si estic cansat, però no vençut, ara ja no .. no hem puc rendir quan en queda tanc poc, no... sort que en Jou a vegades pedala per mi que si no no se com ho faria.
Be amics demà no sé si em podré connectar o no si puc o faré... si més no passaré la crònica encara que sigui per telefon al Xarli, i espero demà esta allà , a en en vaig proposar un dia i per el que tant i tant he pedalat quasi 1.400 quilometres, tan sol es un xifra que costa posar depèn com moguis els dits en dècimes de segons i l' ho hàbil que siguis sobre el teclat, però en Jou i jo sabem el que hem sentit avui. Peró això sempre quedarà entre nosaltres.

Gràcies amics espero demà dir que estem a Fisterra .

Jordi Domenech

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada