dimecres, 17 d’agost del 2011

El company Jordi Domenech del CAM (Centre d'Alta Muntanya) i també del AC Parets sortira el proper dia 20 d'agost en bicicleta cap a Finisterra.
Aquí us deixo unes ratlles escrites pel mateix Jordi de la seva aventura. Molta sort, seguirem el teu dia a dia.

Parets-Fisterra


Encara no se d' on vaig treure aquesta idea, no se si eren ganes de pedalar, de viure aventures noves o de fugir de no se on... L' únic que sé és que dissabte torno a intentar-ho, no se si seré capaç o no, es més, és una mica una prova que en faig jo mateix i , compartir amb mi la persona que duc a dins.

Sempre he fet aventures amb amics de més o menys envergadura , aquesta la vull fer sol (potser torno barallat) és el meu repte.

Perquè en bicicleta ? La bicicleta sempre m' ha agradat i ara la he tornat a redescobrir i sobretot perquè m' ho passo pipa, i m' agrada passar-ho bé. Vull deixar clar que no vaig a Santiago, vaig a Fisterra, allà on s' acabava el món.


L' opció de ser autònom primer passa per que no vull dependre de res ...ho vull fer a la meva manera, dormint on m' agafi la nit, menjant quan tingui gana i pedalant i descansant quan en vingui de gust. Sense presa ni pressions...


Intentaré mantenir-vos informats de com va el tema, i de pas en servirà per matar les llargues hores nocturnes


No voldria acabar aquest article sense donar les gràcies ( i perdoneu que ho faci públicament) a la Marga, la meva dona i als meus fills Kènia i Sau, per la paciència i el suport que sempre m' han demostrat, a bicicletes Segú pel seu suport i pel tros de bici que m'han deixat (dormiré encadenat a ella) al meu Amic Pelut per ser com és, a la gent del CAM per despertar-me cada dia amb nous reptes i noves il.lusions, i sobretot als Companys del AC Parets per compartir quilometres i quilometres, experiències i bon rotllo.

Fins aviat.

Jordi Domenech.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada