dijous, 25 d’agost del 2011

6è dia Parets Fisterra
Aquest mati m' ha costat llevar-me i això és símptoma de que noto ja els kilòmetres... la veritat és que quan en duia 26 i he parat a esmorzar m'he plantejat quedar-me a la sortida de Burgos a Cavia a uns 75 kilometres del punt d' inici de l' etapa, això quasi ho he confirmat quan he pujat el port de la Pedraja, ostres!!! m' ha costat!!!! però l'he pujat del tiron, finalment he arribat a Burgos on he comprat un mòbil (ja n' estaba fart de no poder parlar amb ningú), allà no sé si per sort o ha sigut una aparició divina (el personatje ho semblava) m'he trobat com diria el meu fill un (hipicolgao) que m' ha dit que m' oblidés del Camping de Cavia que era una merda i que es més possiblament no estava obert...l' hi he fet cas... no sé perquè... ara m'alegro però , m'he cagat en el personatge durant el cami. Si quan duia 30 quilòmetres em trobava fos i buit a Burgos feia 70 km. a la sortida seguint les indicacions del meu "amic" he parat a dinar de senyor, amanida i bistec, i ha sigut com la pócima magica d' Obelix m' ha donat forces d' on no tenia, i he fet els 55 km amb un vent en contra que deu ni do, bé més que vent era un huracà, realment els darrers 5 kilometres s' han fet eterns... però finalment soc a Castrojeriz a pocs quilometres de la provincia de Lleó. Gràcies "hipiecolgao".

Bona nit.. avui dormiré pla...

Jordi Domenech

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada